Τα έγγραφα-φωτιά που εκθέτουν βαρύτατα το υπουργείο Πολιτισμού
Η Μενδώνη αγνοεί την επίσημη γνωμοδότηση των υπηρεσιών που από τις 5 Ιουλίου ζήτησαν να σταματήσει η εκμετάλλευση των εθνικών συμβόλων
Η ισχυρή πολυεθνική δεν έλαβε ποτέ άδεια, όμως συνεργαζόταν με κρατικούς υπαλλήλους. Μεγάλες οι ευθύνες του ΣΥΡΙΖΑ, που είχε χάσει τον έλεγχο
4.10.2019
Τεράστιες διαστάσεις (που απαιτούν ήδη την παρέμβαση εισαγγελέα) παίρνει το σκάνδαλο με την προκλητική καμπάνια της Coca- Cola στην οποία εμπορευματοποιήθηκαν σύμβολα, όπως ο Παρθενώνας, η Βουλή των Ελλήνων και το Ηρώδειο! Σύμφωνα με τα έγγραφα που αποκαλύπτει σήμερα η «δημοκρατία», προκύπτει ότι η καμπάνια της ντροπής έπρεπε να διακοπεί από τις 5 Ιουλίου, όμως συνεχίζεται έως σήμερα χωρίς άδεια από το υπουργείο Πολιτισμού και χωρίς το Δημόσιο να λαμβάνει ούτε ευρώ για τη χρήση συμβόλων που κανονικά κοστίζει εκατομμύρια.
Το πρώτο έγγραφο δείχνει ότι στις 26 Ιουνίου, το γραφείο του υπουργού καλεί τη Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς να απαντήσει με βάση ποια απόφαση χορηγήθηκε στην εταιρία Coca-Cola άδεια για την εμπορική εκμετάλλευση στην καμπάνια προστατευόμενων μνημείων. Μάλιστα, στο έγγραφο το γραφείο του υπουργού ρωτά γιατί ένα τόσο σοβαρό θέμα δεν εισήχθη στα αρμόδια Κεντρικά Συμβούλια του υπουργείου Πολιτισμού, προκειμένου να υπάρξει γνωμοδότηση.
Στο δεύτερο (και πιο σημαντικό) έγγραφο που αποκαλύπτει η «δημοκρατία» τα γεγονότα δείχνουν πως η υπόθεση της Coca-Cola με τη διαφημιστική καμπάνια πέρασε μέσα από παράτυπες διαδρομές εντός του υπουργείου Πολιτισμού και χωρίς ίχνος διαφάνειας.
Πριν από τις εκλογές
Το άκρως αποκαλυπτικό έγγραφο φτάνει στο γραφείο του υπουργού και του υφυπουργού την Παρασκευή 5 Ιουλίου, δύο ημέρες πριν από τις εθνικές εκλογές. Η Γενική Διεύθυνση Αναστήλωσης Μουσείων και Τεχνικών Εργων ενημερώνει πως ουδέποτε έχει κατατεθεί αίτημα από την εταιρία Momentum WorldWide Athens για τη διαφημιστική καμπάνια της Coca-Cola. Επίσης, υπογραμμίζει ότι δεν έχει χορηγηθεί κανενός είδους έγκριση ή άδεια για την εμπορική εκμετάλλευση προστατευόμενων μνημείων.
Και καταλήγει το υπηρεσιακό έγγραφο πως θα πρέπει να ζητηθεί η διακοπή της εν λόγω καμπάνιας από την Coca-Cola, όπως και κάθε είδους διαφήμισης του προϊόντος όπου απεικονίζονται μνημεία που ανήκουν στο Δημόσιο. Μάλιστα, αποκαλύπτεται πως η εταιρία δεν διαθέτει την άδεια ούτε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού ούτε έχει καταβάλει τα απαιτούμενα τέλη προς το Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων!
Κοινώς, αποδεικνύεται ότι οι πλέον αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου είχαν μαύρα μεσάνυχτα, γεγονός που θεωρείται τουλάχιστον ύποπτο. Μάλιστα, οι τρεις εταιρίες Λουξ, Εψα και Βίκος αφήνουν υπόνοιες, μιλώντας για εμμονή στη στήριξη ενός προσώπου με σχέση έμμισθης εντολής και πάγιας αντιμισθίας, την οποία φαίνεται ότι υιοθετεί εκ του προχείρου μια ανώτερη υπάλληλος.
Διαβάστε τη συνέχεια στο https://www.dimokratianews.gr/content/101937/mega-skandalo-me-tin-coca-cola