Πώς ορίζουν οι μαθητές τον “πραγματικό Έλληνα”

Και πώς αξιολογούν τους ενασχολούμενους «επαγγελματικά» με την πολιτική στο ερωτηματολόγιο που καλύπτει 30 χρόνια (1989-2019) κοινοβουλευτικής πορείας.

Της Ιωάννας Σωτήρχου

23.11.2019

«Με τη μεγαλειώδη νίκη σου, αποτέλεσμα του απαράμιλλου ταλέντου σου και της αδάμαστης θέλησής σου, από τη μια πλευρά πιστοποίησες ότι πλησιάζεις, ολοένα και περισσότερο, στην κορυφή του παγκόσμιου τένις. Και, από την άλλη πλευρά, απέδειξες, στο διεθνές αθλητικό στερέωμα, και όχι μόνο, τι σημαίνει Ελλάδα και τι σημαίνει πραγματικός Ελληνας»: αυτό ήταν το συγχαρητήριο μήνυμα του Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου προς τον Στέφανο Τσιτσιπά.

Ποια στοιχεία όμως για τον «πραγματικό/ή Ελληνα/Ελληνίδα» αξιολογούν ως σημαντικά οι μαθητές Γυμνασίου;

Σύμφωνα με τη γνώμη της πλειοψηφίας των μαθητών (61%), είναι πολύ σημαντικό να «επιθυμεί να είναι Ελληνας», για το 54,5% να «σέβεται τους θεσμούς της χώρας» και για το 33,7% να μοιράζεται τις «ελληνικές παραδόσεις και τρόπο ζωής». Σε αυτή την αξιολόγηση έπονται το να «έχει Ελληνες γονείς» -πολύ σημαντικό για το 20,3% των γυμνασιόπαιδων-, το να «έχει γεννηθεί στην Ελλάδα» αντίστοιχα συγκέντρωσε το 19,7% των προτιμήσεων και το να «έχει πάει/πηγαίνει σχολείο στην Ελλάδα» που βρέθηκε στην έκτη θέση σημαντικότητας με 18,2%.

Διαβάστε τη συνέχεια στο https://www.efsyn.gr/politiki/220178_pos-orizoyn-oi-mathites-ton-pragmatiko-ellina