Προσφυγικά: Στο κόκκινο η ένταση μετά την επιδείνωση της υγείας του απεργού πείνας
Κλιμακώνεται η ένταση για το έργο της ανάπλασης των Προσφυγικών της Λεωφόρου Αλεξάνδρας, μετά την επιδείνωση της υγείας του απεργού πείνας, Αριστοτέλη Χαντζή, ο οποίος μετά από 138 ημέρες άρνησης τροφής διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Γεώργιος Γεννηματάς» παρουσιάζοντας οξεία νευρολογικά συμπτώματα. Την ίδια ώρα ο περιφερειάρχης Αττικής Νίκος Χαρδαλιάς δήλωσε ανυποχώρητος και μη… τρομοκρατούμενος από τα συνθήματα που έγραψαν άγνωστοι … Continue reading Προσφυγικά: Στο κόκκινο η ένταση μετά την επιδείνωση της υγείας του απεργού πείνας
Copy and paste this URL into your WordPress site to embed
Copy and paste this code into your site to embed