Δόθηκε άσυλο στον Τζαβέντ Ασλάμ

Να σημειώσουμε ότι ο Υπουργός Μηταράκης, πασίγνωστος για τη γελοία πολιτική του, ιδίως σχετικά με τη δημιουργία μονίμων στρατόπεδων συγκέντρωσης προσφύγων στα νησιά του ανατολικού Αιγαίου έσπευσε να εφεσιβάλει την παρακάτω απόφαση 

Του Δημήτρη Αγγελίδη
12 Φεβρουαρίου 2022

Στην αναγνώριση του προσφυγικού καθεστώτος του Τζαβέντ Ασλάμ, προέδρου της Πακιστανικής Κοινότητας «Η Ενότητα», προχώρησε η Αρχή Προσφυγών, κάνοντας δεκτό το αίτημά του σε δεύτερο βαθμό για διεθνή προστασία.

Η απόρριψη του αιτήματος ασύλου σε πρώτο βαθμό είχε οδηγήσει σε κινητοποίηση κομμάτων, συλλογικοτήτων και προσωπικοτήτων, που επισήμαιναν τους πολύχρονους αγώνες του στην πρώτη γραμμή του αντιφασιστικού, αντιρατσιστικού και εργατικού κινήματος στη χώρα μας, όπως και τη μακροχρόνια δίωξή του από τις αρχές της χώρας καταγωγής του.

Ο Τζαβέντ Ασλάμ είχε πρωτοστατήσει στην αποκάλυψη της απαγωγής 28 Πακιστανών πολιτών στην Ελλάδα στα μέσα της δεκαετίας του 2000 και πριν από μερικά χρόνια έδωσε αγώνα κατά της διαφθοράς στην πακιστανική πρεσβεία της Αθήνας. Το όνομά του και η φωτογραφία του παραμένουν αναρτημένα στην ιστοσελίδα της πρεσβείας στα ουρντού και στα αγγλικά, με τη σημείωση ότι πρόκειται για τον πιο επικίνδυνο καταζητούμενο Πακιστανό σε ελληνικό έδαφος. Η απόφαση δέχεται ότι στην περίπτωσή του δεν βρίσκει εφαρμογή η πρόσφατη ΚΥΑ που περιλαμβάνει το Πακιστάν στις ασφαλείς χώρες καταγωγής.

Για «απόλυτα τεκμηριωμένη και εμπεριστατωμένη απόφαση» κάνει λόγο το Ελληνικό Συμβούλιο για τους Πρόσφυγες, που συνέδραμε νομικά το αίτημα του Ασλάμ σε δεύτερο βαθμό, και μιλά για «δικαίωση για τον ίδιο όσο και τους ανθρώπους, κινήματα και οργανώσεις που στάθηκαν αλληλέγγυοι στον αγώνα του, αλλά και μια σημαντική νομική επιτυχία του ΕΣΠ, ιδιαίτερα κάτω από τις έντονες πιέσεις της χώρας καταγωγής του για την με κάθε τρόπο έκδοσή του».

Πηγή: www.efsyn.gr

Τα άρθρα που δημοσιεύουμε δεν απηχούν αναγκαστικά τις απόψεις μας και δεν δεσμεύουν παρά τους συγγραφείς τους. Η δημοσίευσή τους έχει να κάνει όχι με το αν συμφωνούμε με τις θέσεις που υιοθετούν, αλλά με το αν τα κρίνουμε ενδιαφέροντα για τους αναγνώστες μας.