Διαδικτυακά παιχνίδια με βίαιες συμπεριφορές. Εκπαιδευτική Ψυχολόγος στη CT μετά την απόπειρα φόνου κατά 13χρονου

Ηλεκτρονικά παιχνίδια με βία και βίαιες συμπεριφορές – Η Εκπαιδευτική Ψυχολόγος Έλλη Μαραγκού-Σοφοκλέους στη Cyprus Times για το σοκαριστικό συμβάν σε σχολείο της Λεμεσού – Συγκλονισμός για την απόπειρα φόνου σε βάρος 13χρονου μαθητή μέσα στο σχολείο του με αφορμή ηλεκτρονικό παιχνίδι – Ενώπιον των αρχών ένας 13χρονος και ένας 15χρονος ως τα πρόσωπα πίσω από συμβάν

8 Δεκεμβρίου 2020

Σοκαρισμένη παρακολουθεί η κοινή γνώμη το περιστατικό που σημειώθηκε σε ιδιωτικό σχολείο της Λεμεσού με την βίαιη επίθεση που δέχθηκε μαθητής από δύο εξωσχολικούς μαθητές με αφορμή διαδικτυακό παιχνίδι.

Ακόμη μεγαλύτερο συγκλονισμό προκαλούν τα στοιχεία που έχει ενώπιον της η Αστυνομία η οποία διερευνά υπόθεση συνομωσίας προς διάπραξη φόνου, απόπειρας φόνου και επίθεσης και πρόκλησης βαριάς σωματικής βλάβης.

«Φαίνεται ότι οι δύο ανήλικοι είχαν συνωμοτήσει από πριν να επιτεθούν και να σκοτώσουν τον άλλο μαθητή… λόγω αντιπαράθεσης για ένα παιχνίδι» ανέφερε σε δηλώσεις του ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Λεμεσού, Λευτέρης Κυριάκου. Δήλωση χαρακτηριστική της σοβαρότητας της υπόθεσης που διερευνούν οι ανακριτές.

Όπως προκύπτει από τις καταθέσεις και αναφέρθηκε και σε προηγούμενο δημοσίευμα της Cyprus Times πίσω από την απόπειρα φόνου, βρίσκεται διαφωνία που προέκυψε με αφορμή δύο διαδικτυακά παιχνίδια, ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νεαρών.

Αναφορικά με τις προεκτάσεις του θέματος και κατά πόσον ένα ηλεκτρονικό/διαδυκτιακό παιχνίδι μπορεί να επηρεάσει σε τέτοιο βαθμό ένα άτομο και συγκεκριμένα ένα παιδί που να οδηγήσει σε τέτοιες ακραίες συμπεριφορές, μίλησε στη Cyprus Times η Εκπαιδευτική Ψυχολόγος, Έλλη Μαραγκού-Σοφοκλέους.

Γενικότερα, σημειώνει «υπάρχουν παιχνίδια τα οποία το περιεχόμενό τους ή το θέμα τους είναι άκρως ακατάλληλο και αντιπαιδαγωγικό, γεγονός που οδηγεί τα παιδιά να εκτίθενται σε πληροφορίες ή και σε εικόνες που δεν αρμόζουν για την ηλικία τους».

Όπως εξηγεί, τα ηλεκτρονικά/διαδικτυακά παιχνίδια τα οποία περιέχουν βία μπορεί να επιφέρουν πολύ σοβαρές επιπτώσεις ιδιαίτερα σε παιδιά και έφηβους. «Βρίσκονται ακόμη σε ευαίσθητο αναπτυξιακό στάδιο και δεν έχουν ακόμη ολοκληρώσει τη διαμόρφωση χαρακτήρα και προσωπικότητας», αναφέρει.

Επιπλέον η κυρία Μαραγκού-Σοφοκλέους τονίζει πως σχετικές έρευνες κατέδειξαν πως ηλεκτρονικά και διαδικτυακά παιχνίδια που περιέχουν βία, είναι δυνατό να προκαλέσουν σε αρκετές περιπτώσεις βίαιη συμπεριφορά, ανάπτυξη βίαιων σκέψεων, αντικοινωνική συμπεριφορά καθώς και αυξημένη τάση για επιθετική συμπεριφορά.

Πηγή: cyprustimes.com

Διαβάστε επίσης

‘Εξυπνα τηλέφωνα και Social Media: Κατάθλιψη, Αποβλάκωση και Αυτοκτονίες!